Metzeler Set 100/90-19 Ve 130/80R17 Tourance Next 2 Ön Arka Takım (2024)
0 Yorum Yorum Yaz
Marka
Kategori
Garanti Süresi
2 Ay
-
Metzeler 100/90-19 57V (ID) Ve 130/80R17 65V (DE) Tourance Next 2 Ön Arka
-
TOURANCE NEXT 2 KİMLER İÇİN TASARLANDI? TOURANCETM NEXT 2, macera segmentinde performansı en üst düzeye taşımakta ve yolda da konfor ve uzun ömür ile birlikte üst düzey performans isteyen, tek kişi veya yolculu, tam yükle dahi, hem uzun yol hem de şehir dışı macera gezileri için kullanılan enduro cadde motosikleti sahipleri için ideal tercihtir. TOURANCE? NEXT 2'NİN ÖZELLİKLERİ VE AVANTAJLARI -Tüm yatış açılarında hassas kontrol; sıfır derece çelik kuşaklı radyal yapısı ve INTERACT teknoloji sayesinde motosikletin kıvrak ve nötr tepkiler vermesini sağlar.
-Islak ve frenleme koşullarında üstün tepkiler. Sıvı polimerler ve bunları yerleşimi ile elde edilen yenilikçi hamur formülleri METZELER HYPERBASE teknolojisini kullanarak TOURANCE Next 2'nin frenleme ve ıslak performansı konusunda yeni mihenk taşı olmasını sağlarken selefi TOURANCE Next'e göre 1,5 m daha kısa fren mesafesi elde etmekte.
-Anında ve uzun ömürlü performans. Efsanevi TOURANCE Next'in bu evrimi yeni hamurlar ve desene uygulanan METZELER DYMATEC teknolojisi ile geliştirildi. Bu teknoloji, olukların zaman içinde fonksiyonel geometrilerini ve dolayısıyla performanslarını korumasını sağlamak üzere özel bir tasarım metodolojisine sahip.
-Tam yükte dahi konfor ve güvenlik. Desen tasarımı, yapılar ve adaptif hamurlar birlikte, yolculu veya yüklü olsun veya olmasın, motosikleti fazlasıyla konforlu ve kontrol edilebilir kılmakta.DESEN TOURANCE Next 2 pi - ? -formundaki deseni METZELER markasına özel olmakla birlikte belli fonksiyonel özelliklere de sahip.
Desenin orta kısımdaki uzunlamasına oluklar, pi'nin üst kısmını teşkil eder ve başka oluklar ile kesintiye uğrayarak hamur kararlılığını ve bu sayede de düzenli aşınmayı sağlar. Aynı şekilde bu oluklar off-road performansı için yanal itişi de iyileştirmekte.
Desende kullanılan patentli DYMATEC teknolojisi, özellikle hamur bloklarının fonksiyonel geometrilerini dolayısıyla da zaman içinde lastik performansını korumak üzere özellikle geliştirilmiş bir tasarım metodolojisini kapsar. DYMATEC (Dynamic Mould Angle Technology - Dinamik Kalıp Açısı Teknolojisi) sayesinde desen genişliği boyunca uzanan olukların konumu, dolayısıyla desenin içinde bulunduğu yatış açısı, oluk duvarlarının açılarını değişken kılarak on/off road sürüşe özgü dinamik gerilimlerin daha iyi yönetilmesi ve maksimum aşınma düzeni sağlanır.
Ön lastiğin önemli başka bir özelliği de desenlerin düzensiz bir şekilde tekrar etmesi(Çoklu Çıkıntılı Diş Yerleşimi) olup akıcı yuvarlanma ve yüksek akustik konfor sunmak amacıyla farklı boyuttaki hamur bloklarının asfaltla temasını sağlayan bir teknolojidir.DESEN HAMURU METZELER ön lastikte fonksiyonel polimerler (SBR) içeren yüksek silika içerikli (%85) yenilikçi bir hamur kullanarak ıslak zeminde daha yüksek yol tutuş ve kararlılığın yanı sıra fren mesafesinin %10'dan fazla kısalmasını ve farklı yükleme koşulları altında tam kararlılık sağlamakta.
TOURANCE Next 2 arka lastiklerde ise orta kısımda ön lastik ile aynı hamur kullanılırken omuzlarda ise ıslak zemin performansı ve yüksek yatış açılarında yol tutuş için formüle edilmiş tamamı silika hamur kullanılmış. Bazı ebatlarda hamur yerleşimi Cap&Base modelini kullanırken bazılarında ise patentli Hyperbase formülünü kullanmakta.
Cap&Base modelinde, virajda tutuşu sağlayan omuzlardaki yumuşak hamur, performans ve termal dengede tutarlılığı sağlayan görece daha sert bir hamur üzerine döşenir.
Hyperbase modelinde ise hem omuz hem de orta kısım hamurları, yine dinamik ve termal kararlılık sağlamaya yönelik olarak formüle edilmiş belli bir tamamı karbon siyahı bir taban hamuru ise desteklenmekte.
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!