Pirelli 180/55ZR17 Diablo Rosso IV Corsa 73W Arka Motosiklet Lastiği (2024)
0 Yorum Yorum Yaz
Pirelli 180/55ZR17 73W TL Diablo Rosso IV Corsa Arka Motosiklet Lastiği (DE)
DIABLO ROSSO? IV Corsa kimler için tasarlandı? |
DIABLO ROSSO? IV Corsa özellikle: Bir superport veya hypernaked motosiklet sahibi olarak virajlı yollarda ve dağ geçitlerinde sportif sürüşleri seven ve motosikletinin sportif performansını en iyi şekilde ortaya çıkaran bir lastik isteyen; Modifiyeyi seven, performans parçaları kullanan ve motosikletinin ayarlarına özen gösteren motosiklet sürücüleri için idealdir. Bu sürücüler kullanım tarzı ve kullandıkları yüksek performans ekipmanlarına göre motosikletleri için optimum ayarları bulmaya çalışır. |
DIABLO ROSSO? IV Corsa'nın başlıca avantajları |
Mekanik yol tutuş seviyesini artıran yenilikçi hamurların kullanılmasının yanı sıra zemin ile daha fazla temas alanı sağlayan daha slick desen tasarımı sayesinde kuru zeminde daha fazla yol tutuş, Üstün manevra ve hakimiyet ile keskin geri bildirim. DIABLO ROSSO IV Corsa'nın karkasında kullanılan yenilikçi teknolojiler, lastiğin asfalttaki mikro girinti ve çıkıntıları yakalayarak keskin bir geri bildirim ve kontrol hissiyatı sağlamakta; Kesikli yıldırım formunda gelen desen tasarımının özellikleri sayesinde çok sayıda sürüşte dahi tutarlı performans, Lastik gerilimlere karşı aşırı dirençli ve hamurları yeni yerleşimi ile optimum termal denge sunmakta. |
YAPILAR |
DIABLO ROSSO? IV CORSA, DIABLO ROSSO? IV ile aynı yenilikçi yapıları kullanıyor. Pirelli rijit sicim teknolojisi: Daha rijit sicimler daha az sayında sonlanma sayısına (uca) sahip ve hamur için daha geniş bir alan bırakarak lastiğin zemine uyumunu ve yolla temas hissini artırmakta. Bu da sınırları zorlarken dahi tam hakimiyeti sağlar. 0° sicimler ve örgüler arasında ayarlanmış ön gerilim oranı: Profil boyunca farklılaştırılan yapısal rjitlik üstün bir sürüş deneyimi sunar. |
PROFİL |
DIABLO ROSSO? IV CORSA, Pirelli'nin Dünya Superbike Şampiyonasında kazandığı deneyim ile geliştirilen ve DIABLO ROSSO? IV ile aynı yenilikçi yapıları kullanıyor. Çok yarı-çaplı profiller, yatıktan dik konuma çok hızlı geçebilmeyi ve çok hızlı yön değişimlerini mümkün kılarken profilin omuz bölgesinin daha düz olması ise viraj alırken yüksek yol tutuş ve hassas çizgi tutturabilmeyi sağlıyor. Ön lastik, hızlı yön değişimi kabiliyeti sayesinde sürücüyü daha erken viraja yatmaya teşvik ederek kıvraklık ve hakimiyeti daha da ileri bir düzeye taşımakta. Geniş profil, yatış açılarında sunduğu daha geniş bir temas alanı ile üstün viraj kararlılığı da sunuyor. Arka lastikte de ön lastik ile benzer hamur yerleşimi ve geometri kullanımı ile takımın senkronize çalışması sağlanmış. |
HAMURLAR |
Hem arka hem de ön lastiklerde daha geniş yumuşak alan sunan Çift Hamurlu yerleşim Ön Lastikler Görece daha sert tamamı silika orta kısım yüksek hız kararlılığı ve aşınma direnci sağlamakta. Omuzlardaki daha yumuşar katman ise 25° üzerindeki yatış açılarında devreye girer ve daha fazla tutuş ve muhteşem temas hissi sunar. Yüksek erime noktasına sahip reçineler ile tamamı silikadan imal hamur. Arka Lastikler Arka lastik hamurları ön lastik ile uyum içinde çalışmak üzere geliştirildi. Tamamı silika orta kısım her koşulda üstün yol tutuş ve hızlı viraj çıkışlarında erken gaz açabilmeyi sağlar. Yarış hamurlarından türetilen daha yumuşak omuz hamuru Pirelli yarış ürünlerinde kullanılan SC serisi hamurlara benzer yapıdadır. 100% karbon siyahından ibaret bu hamur hızlı ısınmayı ve 25° üzeri yatış açılarında inanılmaz düzeyde ivmelenebilmeyi sağlar. |
DESEN |
DIABLO ROSSO? IV CORSA'ün desenii, maksimum temas alanı sayesinde daha fazla yol tutuş sağlamak üzere DIABLO ROSSO? IV'ün daha slick versiyonu olarak geliştirildi. Orta kısımdaki oluklar, Pirelli patentli YILDIRIM olukların daha slick bir evrimi. YILDIRIM deseni, hız arttıkça doğrultu kararlılığı, düzenli aşınma ve su tahliyesi sağlamak üzere tasarlandı. YILDIRIM desenin slick orta kısmı ile sağlana ekstra yapısal esnemezlik lastiğin çok sayıda agresif sürüşten sonra dahi tutarlı performans vermesini sağlıyor. Daha az sayıdaki yanal oluklar orta yatış açılarında yol ile daha fazla hamurun temas etmesi ile virajda lastiğin daha sağlam basmasını ve daha yüksek yanal itiş vermesini sağlamakta. Geniş slick omuz alanı ise aşırı yatış açılarında üstün viraj desteği sunuyor. |
Bu ürüne ilk yorumu siz yapın!